000 -CABECERA |
Campo de control de longitud fija |
02132nam a22002537a 4500 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Campo de control |
20230502112107.0 |
008 - CAMPO FIJO DE DESCRIPCIÓN FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
Campo de control de longitud fija |
230502b ||||| |||| 00| 0 spa d |
020 ## - ISBN (INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER) |
ISBN |
9781680502091 |
040 ## - FUENTE DE CATALOGACIÓN |
Agencia de catalogación original |
CO-ViULL |
041 ## - CÓDIGO DE IDIOMA |
Código del idioma de la versión original y/o traducciones intermedias del texto |
eng |
082 ## - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de edición DEWEY |
23 |
Número de clasificación Decimal |
005.12 |
Número de documento (Cutter) |
K26d |
100 ## - ENCABEZAMIENTO PRINCIPAL--NOMBRE PERSONAL |
Nombre de persona |
Keeling, Michael |
9 (RLIN) |
160720 |
245 ## - TÍTULO PROPIAMENTE DICHO |
Título |
Design It! : |
Parte restante del título |
from programmer to software architect |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC (PIE DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
United States : |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Pragmatic Bookshelf, |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2017 |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
335 p. |
Otros detalles físicos |
: fig. |
500 ## - NOTA GENERAL |
Nota general |
Contents. |
505 ## - NOTA DE CONTENIDO FORMATEADA |
Nota de contenido con formato preestablecido |
Part I. Introducing Software Architecture. -- 1. Become a Software Architect. -- 2. Design Thinking Fundamentals. -- Part II. Architecture Design Fundamentals. -- 3. Devise a Design Strategy. -- 4. Empathize with Stakeholders. -- 5. Dig for Architecturally Significant Requirements. -- 6. Choose an Architecture (Before It Chooses You). -- 7. Create a Foundation with Patterns. -- 8. Manage Complexity with Meaningful Models. -- 9. Host an Architecture Design Studio. -- 10. Visualize Design Decisions. -- 11. Describe the Architecture. -- 12. Give the Architecture a Report Card. -- 13. Empower the Architects on Your Team. -- Part III. The Architect’s Toolbox. -- 14. Activities to Understand the Problem. -- 15. Activities to Explore Potential Solutions. -- 16. Activities to Make the Design Tangible. -- 17. Activities to Evaluate Design Options. |
520 ## - RESUMEN, ETC. |
Nota de sumario, etc. |
Don't engineer by coincidence-design it like you mean it! Filled with practical techniques, Design It! is the perfect introduction to software architecture for programmers who are ready to grow their design skills. Lead your team as a software architect, ask the right stakeholders the right questions, explore design options, and help your team implement a system that promotes the right -ilities. Share your design decisions, facilitate collaborative design workshops that are fast, effective, and fun-and develop more awesome software! |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Software architecture |
9 (RLIN) |
160676 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Model-driven software architecture |
9 (RLIN) |
160721 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Rapid prototyping |
9 (RLIN) |
160722 |
650 ## - ASIENTO SECUNDARIO DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Nombre de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Functional requirements |
Subdivisión general |
computer science |
9 (RLIN) |
160723 |
942 ## - ELEMENTOS KOHA |
Fuente de clasificación o esquema de ordenación en estanterías |
|
Koha tipo de item |
LIBROS - MATERIAL GENERAL |